FAQ

Veelgestelde vragen

Heeft u een vraag over de Carmina Burana of uw bezoek aan de voorstelling? Waarschijnlijk vindt u het antwoord op deze pagina. Staat uw vraag er niet bij? Ga dan naar contact en vul het formulier in. Wij reageren vervolgens zo snel mogelijk op uw bericht.

Hoe kan ik tickets bestellen?

Klik op de knop “tickets” bovenaan de pagina. U komt dan op de bestelpagina van Eventim, dit is het officiële verkoopkanaal van de Carmina Burana. Direct naar de ticketverkoop kan ook via deze link.

Moet ik mijn e-tickets printen?

U hoeft uw e-ticket niet te printen. We kunnen ze vanaf de telefoon inscannen.

Zijn zitplaatsen genummerd?

Ja, uw plaatsen zijn genummerd. U heeft dus vaste stoelen en onze medewerkers begeleiden u naar de juiste plek in de zaal.

Kan ik tickets omruilen voor een andere datum?

Het is helaas niet mogelijk om tickets te ruilen of te annuleren. Op reeds verkochte tickets wordt geen restitutie verleend.

Ik heb een vraag over mijn tickets, waar kan ik terecht?

Voor vragen over uw bestelling kunt u terecht bij het platform waar u de tickets heeft aangeschaft. Komt u er niet uit dan kunt u contact opnemen met onze ticketingpartner Eventim. U kunt mailen via het contactformulier www.eventim.nl/help/contact of bellen naar 0900-1353 (€ 0,60 p/m).

Zijn er rolstoelplaatsen beschikbaar?

Ja, er zijn per voorstelling een beperkt aantal rolstoelplaatsen beschikbaar. U kunt deze boeken via onze ticketingpartner Eventim via 0900-1330 (lokaal tarief).

Hoe kan ik een groepsreservering boeken?

Groepen vanaf 10 personen krijgen 10% korting op de tickets. Neem contact op met info@jussenmaastricht.nl.

Hoe lang duurt de voorstelling?

De voorstelling duurt 1 uur en 45 minuten. Er is geen pauze.

Vanaf hoe laat kan ik terecht in het MECC?

Vanaf 2 uur voor aanvang van de voorstelling is het MECC geopend en vanaf een uur voor aanvang kunt u plaatsnemen op de tribune.

Kan ik contant betalen in het MECC?

Het is niet mogelijk om contant te betalen in het MECC.

Is het MECC goed bereikbaar?

MECC Maastricht ligt op slechts 5 minuten loopafstand van station Maastricht-Randwyck en op een steenworp afstand van station Maastricht-Centraal. Klik hier voor meer informatie over de bereikbaarheid en parkeren.

Waar kan ik parkeren bij MECC Maastricht?

Direct bij het naderen van Maastricht staat ‘MECC’ aangegeven op de ANWB borden. Deze wijzen u de weg tot aan de parkeerterreinen van MECC Maastricht. Wilt u verzekerd zijn van de beste parkeerplaats direct voor de ingang van het Mecc?

Boek dan hier uw VIP parkeerticket op parkeerplaats P4. Let op: beperkte beschikbaarheid.

Kan ik als mindervalide dichtbij de ingang parkeren?

Parkeren voor mensen die mindervalide zijn is mogelijk bij MECC Maastricht op meerdere parkeerplaatsen. Op P4 (bij de hoofdentree) zijn 6 mindervaliden-parkeerplaatsen en in P1 zijn op iedere etage 2 mindervaliden parkeerplaatsen tot een totaal van 12. Deze zijn gelegen direct naast de liftschachten. Echter om gebruik te maken van deze parkeerplaatsen heeft u een mindervalidenkaart nodig om geen bekeuring te krijgen.

Is er een garderobe?

Het MECC heeft een bewaakte garderobe in de centrale entree, waar jassen kunnen worden achterlaten.

Mag ik foto’s en geluidsopnamen maken tijdens de voorstelling?

Het is niet toegestaan om op enige wijze foto en/of video opnames te maken van de voorstelling.

Kan ik een diner- of lunch arrangement boeken voorafgaand aan de voorstelling?

Bar Bistro Saam biedt een lunch- en een dinerarrangement aan. Klik hier voor meer info.

Mag ik eten en drinken tijdens de voorstelling?

Er is een mogelijkheid om een drankje aan te schaffen en te nuttigen bij de horecagelegenheid voor aanvang van de voorstelling. Het meenemen van eten, drank en snoep tijdens de voorstelling/in de zaal is niet toegestaan.

Wat moet ik doen als ik te laat ben?

We adviseren u om ruim op tijd te komen vanwege de drukte en het stipte aanvangsuur. Als u te laat komt dan zal een medewerker van het MECC bepalen wanneer het een geschikt moment is om u alsnog in de voorstelling toe te laten en waar u kunt zitten. Te laat komen is geen reden voor restitutie of omboeken van tickets.

Heeft u niet gevonden wat u zocht?
  • Gaat het over uw tickets? Neem dan contact op met onze ticketingpartner Eventim. U kunt mailen via het contactformulier www.eventim.nl/help/contact of bellen naar 0900-1353 (€ 0,60 p/m).
  • Gaat het over de voorstelling? Neem dan contact met ons op via info@jussenmaastricht.nl.